5/Korea/slider1

Pinterest

Cara-Cara nak buat serbuk colek kering dengan 4 bahan mudah! | Resepi Orang Kampung |


Kecur air liur rasanya nak kongsikan resepi ini. Dengar sahaja perkataan colek mesti terlintas di dalam fikiran ini colek mempelam. Macam Fana sendiri pun memang gemar sangat makan colek ni. Apatah lagi kalau makan dengan mempelam. Tidak kisah lah apa sahaja jenis colek sama ada colek kering atau pun yang berkuah.

Makluman Bantuan Sara Hidup (BSH) | Jadual Pembayaran BSH 2020 dan Permohonan Rayuan BSH 2020 |


Beep~ Beep~ (Bunyi mesej masuk)

RM0 Anda (xxxxxx-xx-xxxx) TIDAK LULUS Bantuan Sara Hidup 2020.


Terkejut kita dapat mesej macam ni. Bila cek kelayakan hmm memang patut lah tak dapat pun. Sedih kan. Siapa yang lulus tu tahniah ya. Tapi nampak harini macam ramai juga yang tak lulus.