Kenangan bersama selamanya (^_^) ..

Wednesday, April 3, 2013

Gambar kenang-kenangan d Night Safari =')


Pintu masuk Zoo Taiping (^_^) ..
>


Replika binatang d pintu masuk kaunter Night Safari ..


Orang Utan kesayangan Ana .. Harharhar :P


Yeayyy !! Tiket dah dapat !!


Kami nak masuk dah ni .. Let's go !





Buaya tembaga .. Besar mak kauu ! Takut !


Beratur semua ! Nak naik tren ni .. Yeayy !



Pusing-pusing naik tren ..


Dah habis dah .. Nak naik lagi ! 5km perjalanan ..


Kak Liea dan Abang Mie yang sporting !! Selalu ada join aktiviti pengakap. Antara orang kuat pengakap juga, banyak tolong dalam buat kertas kerja, hehehehe.. We love uolsss ..


Cheers ! Senyuman keseronokan bila bersama Pengakap :). Entah bila dapat berkumpul lagi macam ni. Lepas ni adayang pergi praklitak adayang sibuk dengan final projek, huhuhu..



Fiona dan Raj ..




Beruang ni apa nama tah .. Risau jer melompat .. Mujur lah longkang tu besaq kan ..





Nak balik dah ni ..


Sempat curi masa dating sekali. Sambil join sambil dating, ahh gitiuuu :P






Cantik Bobo possing kau. Dia ni kalau tak ada dalam pengakap tak meriah penakap ni rasanya :)



Habis style lah tu Nawi ni. Dia ni antara pengerusi pengakap masa ni.



Makan-makan~ Seronok sangat kalau selalu ada aktiviti macam ni. Dapat eratkan silaturrahim dengan kawan-kawan.


Makan lah puas puas ya semua. Lepastu kita balik poly. Haaa letih letih. Esok ada kelas pulak. So balik ni rehat lah . Jumpa lagi kemudian hari guys.




Post a Comment

Latest Instagrams

© Fana Halim. Design by FCD.