Kem tahunan di Pulau Pangkor: PSAS

Tuesday, January 1, 2013

Camping bersama Pengakap di Pangkor Rimba Camp Resort 
29/11/2012 sehingga 2/12/2012


Masa ni berlangsungnya perkhemahan tahunan. Setiap setahun sekali mesti akan buat aktiviti perkhemahan macam ni. Seronok dan hilang sikit tekanan. 

Perkhemahan macam ni selalunya selepas masing-masing dah habis menjawab peperiksaan akhir semester. Yang terlibat bukan saja ahli kelab Pengakap, yang bukan ahli pun boleh juga sertai sama.

Program ni kami yang anjurkan sendiri. Tak ada lecturer pun yang join masa ni, semua sendiri. Seronoknya berkhemah tepi pantai. 

Mula mula sampai Pangkor :)


Sorry gambar kabur sikit. 
Kami dah sampai sini !! Yeayyy!!


Kayaking time! 45minit pusing 'pulau' di belakang kami tu. Seronok gila lah masa ni. Dapat berkayak sampai puas. 


 Awal pagi nak main Banana boat !!

Masa ni hari ke-2. Dapat buat aktiviti banana boat. Awal-awal pagi dah naik banana boat. Selalu orang main waktu petang. Dekat tapak perkhemahan ni tak akan bosan. Macam-macam ada. Jadinya setiap hari ada saja lah aktiviti yang dibuat samapi ke petang.




Snorkeling time !!



Balik daripada Snorkeling :)


Tanam orang . Harharhar :P . Mijoy oi mijoy .

Apa ni ????? Ini orang tengah main bola , wkwkwk .


 Malam last, bbq !! K.miza sedang sibuk buat slide show :)

Baru selesai shopping d Pangkor :)



Camping sangat seronok . Cehh konon kateko ! :P

Balik Pangkor pergi nengok wayang, tak kira penat deme nihh.. Tengok betapa panjangnya tiket wayang kami :P

 Kami <3 Umarrr aummmarrrr ! :P
Umar telah menjadi hot gituu semasa d camping,harharhar :)

Our memories at Pangkor Island :))
The best ever camping,hoyeahhh :P
Rugi kepada yang tidak join sama..

Once Scout, Always Scout..
Sekali berpengakap, selamanya Pengakap..

Sekian saja, Bubye :*....

Post a Comment

Latest Instagrams

© Fana Halim. Design by FCD.